Известие

Collapse
No announcement yet.

Тръгнал съединител - симптоми?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тръгнал съединител - симптоми?

    Здравейте колеги,
    искам да разбера какви са симптомите на изхабен съединител. Моята 156 напоследък в ниските обороти сякаш върти двигателя, но не предава цялата сила както преди. Още е малко доловимо, но никога не съм сменял съединител и не знам в какво състояние е. При високите обороти проблема сякаш изчезва или е недоловимо.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

  • #2
    Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
    Здравейте колеги,
    искам да разбера какви са симптомите на изхабен съединител. Моята 156 напоследък в ниските обороти сякаш върти двигателя, но не предава цялата сила както преди. Още е малко доловимо, но никога не съм сменял съединител и не знам в какво състояние е. При високите обороти проблема сякаш изчезва или е недоловимо.
    Ами аз до колкото знам когато караш на 5 кротко и натиснеш до долу и тогава трябва да усещаш това превъртане както казваш ти или по скоро двигателя се форсира и вдига обороти а не ускорява...след това се усеща и на 4...

    Та това пробвай
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Пробвай я на път, не вдигне ли колкото си треба, ще го усетиш веднага, съединителя е аут. Като подадеш повече газ, започва да върти гуми, във високи обороти върти и качва обороти, но не и скоростта.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
        Здравейте колеги,
        искам да разбера какви са симптомите на изхабен съединител. Моята 156 напоследък в ниските обороти сякаш върти двигателя, но не предава цялата сила както преди. Още е малко доловимо, но никога не съм сменял съединител и не знам в какво състояние е. При високите обороти проблема сякаш изчезва или е недоловимо.
        Най лесния тест е следния буташ на трета дърпаш ръчната и се опитваш да тръгнеш с около 2500-3000 оборота, като пускаш съединителя сравнително бързо Ако съединителяти е здрав двигателя ще угасне с зацепването на съединителя аако е заминал двигателя ще продължи да работи още малко след зацепването на съединителя ще угасне но ще се помъчи малко.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Зацепва по-рязко - тоест почти няма плавно потегляне, отлепя високо в повечето случаи. Губи се част от динамиката.
          Arena Coast Customs

          Comment


          • #6
            Отделя все по-високо педала преди да почне да буксува -трудно включваш предавките изисква се известно усилие по-голямо от преди .
            Last edited by dimo; d.m.y г., 12:04.
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #7
              Ще приложа съветите ви още днес. То съединителя е консуматив, трябва да се сменя от време на време.
              Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
              Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

              Comment


              • #8
                Така е защото нашето "рацерско" каране го прави консуматив, иначе както инструктура ми казваше "Един живот не стига да се износи съединителя"...
                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                  Така е защото нашето "рацерско" каране го прави консуматив, иначе както инструктура ми казваше "Един живот не стига да се износи съединителя"...
                  Да покара чипосан дизел из София и ще си промени мнението
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #10
                    Абе от известно време на първа с повече газ към 4000 об. притриса колата и над тея обороти ми се чини да се вдигат само оборотите, а скоростта минимално.Притрисането мислех,че е от въртенето на гуми, ама не знам...Отделно от това като вдигам рпедавка и натисна съединителя за момент качва 200-300 оборота преди да започнат да падат.Усъмних се в съединител и направих теста с ръчната и тръгването на 3-та и няма проблем - гасне си.С повечко газ (постоянно 3-4000 об) почва да влачи задните гуми и леко замириса, та се отказах На високи предавки всичко си е нормално, ама ме притеснява това претрисане.Отделно на 1-2-3-та като пусна газта изведнъж много рязко забива предницата.Та като цяло се съмнявам в съединителя...някви идеи за сигурен тест дали е заминал?
                    Alfa 156
                    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X